Gi rasiau kad stabdymas begiu nepadedavo, nuo stataus kalno leidziantis. Del masrutu, tai as niekada nenaudoju trumpiausio marsruto, dazniausiai naudoju greiciausia, bet konkreciu atveju nei vienas nepasiule teisingo marsruto, o planuojant sunku numatyti kokio statumo ten kelias bus. Paprastai kalnu keliuose su marsrutais problemu nera, bet jeigu vaziuoji per miesteli kalnuotoj vietovej, navigacija siulo rinktis tiesesni ir statesni keliuka, o ne normalu platu vingiuojanti kelia. Navteq naudojau, nes Teleatlas'o Portugalijos zemelapyje nera Madeiros ir kaip sakiau nemanau kad cia zemelapio problema. "SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message news:hqmq3h$41l$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010-04-21 08:44:57 +0200, dariuska said: > >> Man panasi problema buvo Madeiroj su iGo8.3 >> Vietoj normalaus vingiuoto, bet ne tokio stataus kelio, siulydavo >> vaziuoti labai staciu siauru keliu tiesiai ikalnen, >> kuri VW Polo 1.2 tik pirmu begiu iveikdavo, o leidziantis zemyn, net >> stabdymas begiu nepadedavo ir kaisdavo stabdziai. > > matau, maza patirtis vaziuojant kalnais, niekados nereikia vaziuoti su > neutralia pavara nuo kalno, kad kuo maziau reiktu stabdymo pedala spausti. > > >> Naudojau Navteq naujausia zemelapi, bet manau cia ne zemelapio problema, >> o marsruto parinkimo. >> Kaip jus sprendziat sia problema, koki marsruto sudarymo buda geriausia >> naudoti, kalnuotose miesteliu rajonuose? > > > > Tai jau dauk ka pasako kad naudojai Navteq zemelapi, naudoju as irgi iGO > su Teleatlas zemelapiais ir vazineju po Pirenu kalnus, tokiu > problemu nebuvo > > Gali buti ir marsruto pasirinkima kitoji uzdejai pvz. trumpiausia, tokiu > atveju daugiau tiktu greiciausias marsrutas. > >> >> Darius >> >> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >> news:hqkvn6$6nd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Isbandziau katik naujausia IGO Tenerifeje. Nuvaziavom apie 1500km > >>> ivairiais marsrutais. Turiu pasakyti, kad silpnu nervu ar be jumoro >>> jausmo > zmonems bent jau Iphone Igo versijos nerekomenduoju :)))) >>> Sitai navigacijai jokio skirtumo tarp vos ne vertikaliai aukstyn ar >>> zemyn > einanciu be galo siauru (asfaltuotu!) keliuku ir 2 eiamo juostu >>> normaliu > keliu, nuolatos siulo sukti nuo normalaus kelio ir vaziuoti >>> sunkeliais, > nors nurodytas greiciausio marsruto skaiciavimo variantas. >>> Labai daznai > siulo vaziuoti pries eisma vienos krypties keliais. >>> Automagistraleje > kartais pasiulo "staigiai sukti i kaire", yra keletas >>> neekzistuojanciu > nuvaziavimu nuo automagistrales ivesta, del ko >>> kartais irgi tenka > nereklaingu km prisukti. POI sarasas irgi gana >>> skurdus, nera dideles > dalies svarbiu turistiniu objektu suvesta. >>> >>> Vienu zodziu didelis bardakas :) > >