Nu vat o garminas (nors ir nemyliu ash jo ir naudoju tik extra atvejais) ant nokios dirbo visai normaliai praeita rudeni Tenerifeje . Pravaziavome ten apie 700 km ir nebuvo jis padla uzbludijes ;):):) nors keliu zino daug, bet POI atsilieka - media markt'o zemlapiuose dar nebuvo ;):):) On Wed, 21 Apr 2010 17:19:59 +0200, "" wrote: > Navigonas su Navteq praejusia vasara Tenerifej lygiai taip pat > nesamoniggai nurodinejo. Ir ne tik mazais asvaltuotais keliukais siule > vaziuoti, bet ir uzzelusiais sunkeliais. Net keista, kad zemelapyje visi > tie sunkeliai sudeti. Tik kad tanko reikia tam kad jais pravaziuoti, o > ne geldos su 1.2L varikliu. > > Neziuriint to, navigacija vistiek buvo labai naudinga, nes padedavo > orentuotis. > > "dariuska" <d@d.lt> wrote: >> >>Gi rasiau kad stabdymas begiu nepadedavo, nuo stataus kalno leidziantis. >> >>Del masrutu, tai as niekada nenaudoju trumpiausio marsruto, dazniausiai >>naudoju greiciausia, bet konkreciu atveju nei vienas nepasiule teisingo >>marsruto, >>o planuojant sunku numatyti kokio statumo ten kelias bus. Paprastai >>kalnu keliuose su marsrutais problemu nera, bet jeigu vaziuoji per >>miesteli kalnuotoj vietovej, navigacija siulo rinktis tiesesni ir >>statesni keliuka, o ne normalu platu vingiuojanti kelia. >> >>Navteq naudojau, nes Teleatlas'o Portugalijos zemelapyje nera Madeiros >>ir kaip sakiau nemanau kad cia zemelapio problema. >> >>"SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message >>news:hqmq3h$41l$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2010-04-21 08:44:57 +0200, dariuska said: >>> >>>> Man panasi problema buvo Madeiroj su iGo8.3 Vietoj normalaus >>>> vingiuoto, bet ne tokio stataus kelio, siulydavo vaziuoti labai >>>> staciu siauru keliu tiesiai ikalnen, kuri VW Polo 1.2 tik pirmu begiu >>>> iveikdavo, o leidziantis zemyn, net stabdymas begiu nepadedavo ir >>>> kaisdavo stabdziai. >>> >>> matau, maza patirtis vaziuojant kalnais, niekados nereikia vaziuoti su >>> neutralia pavara nuo kalno, kad kuo maziau reiktu stabdymo pedala >>> spausti. >>> >>> >>>> Naudojau Navteq naujausia zemelapi, bet manau cia ne zemelapio >>>> problema, o marsruto parinkimo. >>>> Kaip jus sprendziat sia problema, koki marsruto sudarymo buda >>>> geriausia naudoti, kalnuotose miesteliu rajonuose? >>> >>> >>> >>> Tai jau dauk ka pasako kad naudojai Navteq zemelapi, naudoju as irgi >>> iGO su Teleatlas zemelapiais ir vazineju po Pirenu kalnus, tokiu >>> problemu nebuvo >>> >>> Gali buti ir marsruto pasirinkima kitoji uzdejai pvz. trumpiausia, >>> tokiu atveju daugiau tiktu greiciausias marsrutas. >>> >>> >>>> Darius >>>> >>>> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >>>> news:hqkvn6$6nd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Isbandziau katik naujausia IGO Tenerifeje. Nuvaziavom apie 1500km > >>>>> ivairiais marsrutais. Turiu pasakyti, kad silpnu nervu ar be jumoro >>>>> jausmo > zmonems bent jau Iphone Igo versijos nerekomenduoju :)))) >>>>> Sitai navigacijai jokio skirtumo tarp vos ne vertikaliai aukstyn ar >>>>> zemyn > einanciu be galo siauru (asfaltuotu!) keliuku ir 2 eiamo >>>>> juostu normaliu > keliu, nuolatos siulo sukti nuo normalaus kelio ir >>>>> vaziuoti sunkeliais, > nors nurodytas greiciausio marsruto >>>>> skaiciavimo variantas. Labai daznai > siulo vaziuoti pries eisma >>>>> vienos krypties keliais. Automagistraleje > kartais pasiulo >>>>> "staigiai sukti i kaire", yra keletas neekzistuojanciu > nuvaziavimu >>>>> nuo automagistrales ivesta, del ko kartais irgi tenka > nereklaingu >>>>> km prisukti. POI sarasas irgi gana skurdus, nera dideles > dalies >>>>> svarbiu turistiniu objektu suvesta. >>>>> >>>>> Vienu zodziu didelis bardakas :) >>> >>> >>> >>