Tema: Re: Atsimenat Ginto kliedesius apie Krymą?
Autorius: Gintas
Data: 2015-01-26 22:16:16
a) Siaip, bet kuris zmogus, turintis Ukrainos pilietybe, gali  kreiptis i Ukrainos teisesauga. Tad, kas galejo sutrukdyt Krymo deputatams ten kreiptis, jeigu juos kas nuskriaude?
 b) Na, jei visiems siulai pasiklausyt Ginkino interviu, vadinasi jis tavo draugelis. Kodel nesiulai pasiklausyt iskiliu Lietuvos politiku? Todel, kad tau, vatnykui,  ta Lietuva visiskai nerupi!