Tema: Re: Atsimenat Ginto kliedesius apie Krymą?
Autorius: Gintas
Data: 2015-01-27 22:14:16
Tad kaip buvo is tikro? Vienas vatinukas remiasi savo draugelio Girkino pasakojimu, kitas desto priesingai, nors neturi tiksliu duomenu.

O kokia teisetai isrinktu Krymo  AR deputatu reakcija i ivykius? Ar kuris, nuvykes i Kijeva, kaip turintis Ukrainos pasa pilietis, pranese teisesaugai apie jo atzvilgiu panaudota smurta? Suklastota parasa?  Vistik deputatas. Man regis netgi tribuna butu gaves tokiam reikalui nesunkiai.
Buvo kas nors panasaus, vatinukai, is Krymo deputatu puses?