Tema: Re: Yra ir taip kalbanciu
Autorius: svyt
Data: 2015-02-21 16:10:58
Gintai. Mano zmona ir vaikas yra ukrainos pilieciai.
ir as remiu
 pinigais sita ukrainieciu kova uz ju laisve.
Ne kazkokie
 amerikieciai islaike maidana, bet as vienas is ju, islaikiau
 viena dalyvi, ir vienas is zuvusiu dangiskos simtines tai
 isplesta dalis mano sirdies. Tu nezmogus, jei tau nesvarbu zuve
 zmones, jei tu remi zmogzudzius.

--
---

----Android NewsGroup Reader----