Tema: Re: Yra ir taip kalbanciu
Autorius: MumZer
Data: 2015-02-21 16:40:18
Šiaip tas ruskių argumentas, kad JAV kovoja prieš Rusiją yra "psichuškės
vertas" (C) Lavrovas
Kokiu būdu JAV kovoja prieš Rusiją Ukrainoje? Kodėl tada ne Rusija prieš
JAV?
Aišku jei padarysim prielaidą, kad Ukraina - Rusija, tada viskas
susidėlioja iš kur ta logika..
Bet čia jau iš ligotos prielaidos padaroma ligota išvada..
Negali iš klaidingos prielaidos būti logiškos išvados. NEGALI..