Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-05-10 19:59:40
Visa tai ka vel parasei, velgi absoliuciai neitikina, kad reikia balsuot butent uz
Grybauskaite. Jei atsiputes neutraliai pagalvotum, pats suprastum.

   "Grybauskaites neangazuotumo"
  Ka tai reiskia? Mano manymu daugiau reiskia apie kate is maisho. Nebuna visiskai
neutraliu zmoniu. Vadinas, siuo atveju is jos galima visko tiketis nuo krastutines kaires
iki krastutines desines. Dar nustebins ji jus visus...

"ivairius neesminius
> dalykus, "
  Kad esminiu ir nera... Niekas apie ja nieko nezino, tik tiek, kad buvo kazkada finansu
ministre ir eile metu issedejo Briuselyje.. ka ji tokio esminio nuveike? jeigu jau
sprendziat pagal darbus?

 Visai ne argumentas "Mazuronio su Grauziniene " kliedesiai.  Vel butu klausimas, kiek tai
surista su butinybe balsuot uz Gryb... I Lietuvos Prezidento posta !

Esme tame, kad jau keli metai kryptingai puciamas burbulas, kaip grybauskaite i
prezidentus, taip Grybauskaite i prezidentus.   Na, kaip sako Gebelsas, daug kartu
pakartotas melas pasidaro tiesa..
   Kazkam Reikejo tiek laiko varyt visa ta propaganda.

  As bent uz ja nebalsuosiu.
balsuociau uz Butkeviciu, jeigu jis nebutu socialdemokratu (komunistu) kandidatas. O dabar
ir jam shpyga taukuota. Nors jis butu geresnis prezidentas, negu Grybauskaite.