Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-14 12:38:53
> Ar tai, kad jis dar kazkiek juda, taciau turi jau 2 (greiciausiai daugiau)
> priezastis sustoti
> leidzia teigti  "viena is ju labiau svarbi"?

Jus vis per toli nukrypstate nuo analogijos su Lietuvos valstybe.
1. Lietuvos valstybe juda kaip auto su nusodevejusiom padangom ir besibaigianciu variklio resursu
2. Lietuvos protines, finansines ir kitos ubagiskos galimybes per visa Nepriklausomybes laikotarpi nesugebejo sutvarkyti valstybe. Todel tvarkoma priesokiais.
Jeigu negalite suvokti elementorikos tai kaip jus galite diskutuoti "kosminemis" temomis. Jeigu jus esate is tu inteligentu "skarmaliu", kaip Kristus dykumoje, tai tokios temos manes nedomina. Mane domina paprasto zmogaus kasdienine buitis, kuria "pjauna" oligarchai...

Neteikiu tam dideles reiksmes.