Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: Necris
Data: 2009-05-10 22:01:24
Nu Gedimino kryziu ir EU comissar of the year titulu chemodanais paprastai
nieks nedalina, nereikia taip nuvertint valstybiniu/tarptautiniu
apdovanojimu.
Gal buvo gera finansu ministre? Kad ir prie AMB? Kiek pamenu, nei vieno
skandalo su ja nebuvo. Visada savo vietoj. Kaip ir minejau, biurokrate
iki kaulu smegenu. O tokie dirba savo darba ir vengia politikuot, mazai
kas apie tokius raso. Gal jeigu savo darbu research&development
srityje nustebino Europa, tai gal ir Lietuvai ka nors naudingo sugebetu
nuveikti?

Be to, nera jos _neigiamu_ nuopelnu shaliai, yra didziule itin sekmingo
tarptautinio darbo patirtis, ir jos populiarumas remiasi grynai jos sekminga
ekspertes karjera ES, o ne 'uz paksiu' ar 'pries paksiu' kriterijais.
Populiari ji matyt ir del to, kad zmones mato joje priesingybe
shvogeriniam mastymui.

Apie kiekviena karjeros diplomata, gera teisininka ar kita puiku eksperta
galima
to paties paklausti - ka gi jis nuveike gero saliai, ir sunku konkreciai bus
atsakyti, nes tokiu zmoniu darbai paprastai sunkiau pastebimi, nei kokie
nors
populistiniai gestai.