Tema: Re: Zigmas apsi....
Autorius: Necris
Data: 2009-05-10 20:50:56
ps dar del to 'nieko apie ja nezinojimo'-
Ar yra Lietuvoj nors vienas politikas (isskyrus galbut Adamku ir
zmones, pries 20 metu nusipelniusius nepriklausomybes labui),
apie kuri butu zinoma del jo teigiamu nuopelnu shaliai?
Pas mus daugomoje atveju politikai 'zinomi' pasidaro tada, kai
tampa abonentais, strekozacnikais ar kitaip susikompromituoja.
Tai savotiskai padaro jiems reklama, mirga laikrasciuose,
ir ju reitingai dar ir pakyla nuo to.

Pagal analogija, tas pats vyksta su musu nepolitinemis 'zvaigzdemis'-
pilni laikrasciai yvu, pareigyciu ir kitokiu papu, bet zmones, kurie
yra isties talentingi ir savo talentu stebina pasauli, yra niekam
neidomus ir apie juos niekas neraso ir ju 'nezino'.

Manau, tas pat yra ir su Grybauskaite.