Nu gal ir būna taip, bet realiai neteko susidurt. Jei suvoki, kad klientas į projekto komandą įtraukė nekompetetingus darbuotojus, tai iš karto eskaluoji problemą PV, kuris savo ruožtu aiškinasi su klientu ir t.t. O jei kliento darbuotojai normalūs ir vis viea išeinama į tokią situaciją, tai visgi galima susimąstyti ar tikrai pasinaudojai prototipizavimu teisingai, nes juo yra užfiksuojami esminiai sprendiniai ir validuojami su klientu bei pasirašomas protokolas su pastabomis. Na, viso PV kurso čia tikrai neišdėstysiu, juo labiau dar trūksta kokių 10 metelių praktikos iki guru lygio :) Bet yra viena iš kelių auksinių taisyklių projekto valdyme - VISKĄ dokumentuok, bet kokius susitarimus protokolais pasirašinėk ir pan. Vėliau tikrai prireiks :) Pvz. tavo konkrečiu nurodytu atveju... pakeltum dokumentus, parodytum kas kada buvo daryta, kas derinta, kas patvirtino tinkamumą ir pan. Projektas, tikėtina, vis viena nesibaigtų sėkme, bet neliktum locho vietoje. "trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message news:op.vkluw1illbxkwf@sigitas... Thu, 14 Oct 2010 11:22:57 +0300, BigM <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> rašė: > tam yra toks dalykas kaip prototipizavimas. seniai jau praėję waterfall > sistemų kūrimo laikai. Reikia asap parodyti klientui tarpinius > rezultatus, kitaip tariant taikyti iteracinį kūrimo metodą. Nu ir? Ziuri į tuos tarpinius ir arba "viskas gerai" arba "negalim naudotis nes čia ne žalia, o raudona". O kai jau padaryta- mes ne to norėjom ...