Tema: Re: Programavimas IpodTouch
Autorius: Aras Pranckevicius
Data: 2009-06-08 16:47:52
> Sveiki IpodTouch ketina nusviesti mano kuklia buiti, tad jau dabar 
> nroeciau pasiteirauti gal kas bandet programuot jam? Kuo tai viskas turetu 
> but daroma? ar yra kas nors ten stebuklingo? Dekui.

Reikia:
1) Intel Mac'o
2) Parsisiust is Apple development toolsus (SDK, speciali XCode IDE versija, 
....)
3) Berods sumoket Apple'ui $100 kad gaut code signing sertifikatus (unsigned 
kodas ant devaiso neveikia)

Siaip ten iPhone OS (stripped down OS X). ARM procas su VFP instrukcijomis. 
GPU PowerVR MBX Lite + VGP (mazdaug kaip 1999 metu PC vaizdo plokste). 
Realiai mazdaug 40-60 MB RAM (nes neapibrezta kieki suvalgo background 
procesai).

XCode IDE, na tai gcc 4.0 arba llvm-gcc 4.2 viduj, gdb debugeris, 
profilinimo toolsai (neblogi). Programuoji su ObjectiveC (iPhone / OS X 
specifinius API) arba C/C++ (siaip generic kodui).

Apple EULA neleidzia kai kuriu keistu dalyku. Pvz., legaliai negalima naudot 
interpretatoriu ant iPhone/iPod. Tai mazdaug reiskia, kad negali naudot 
Python, Lua ar kazko kito "skriptinimui". Mes Unity naudojam Mono, bet ta 
apeinam darydami pilna "ahead of time compilation", t.y. visas C# kodas 
sukompiliuojamas i masinini koda. Fun.

Is vaizdavimo puses, kruva iPhone / OS X specifiniu API (CoreAnimation ir 
t.t.), plius OpenGL ES 1.1 (draiveriai labai leti, galima tiketis didelio 
CPU apkrovimo "for no good reason"). Hardwaras nera labai subalansuotas, kai 
kuriais atvejais geriau geometrijos transformacijas realizuot paciam su VFP 
asembleriu, negu naudot hardwara.


<ad>
....arba naudok Unity: http://unity3d.com/unity/features/iphone-publishing :)
</ad>


-- 
Aras Pranckevicius
work: http://unity3d.com
home: http://aras-p.info