Ką naudojat ahead of time compilation? "Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message news:h0j668$vfj$1@trimpas.omnitel.net... >> Apple EULA neleidzia kai kuriu keistu dalyku. Pvz., legaliai negalima >> naudot interpretatoriu ant iPhone/iPod. Tai mazdaug reiskia, kad negali >> naudot Python, Lua ar kazko kito "skriptinimui". Mes Unity naudojam Mono, >> bet ta apeinam darydami pilna "ahead of time compilation", t.y. visas C# >> kodas sukompiliuojamas i masinini koda. Fun. > > Aha, paskaičius, kad Mono naudojat man ir buvo klausimas kilęs, kaip > su tuo punktu susitvarkto, dabar aišku :) > >> Is vaizdavimo puses, kruva iPhone / OS X specifiniu API (CoreAnimation ir >> t.t.), plius OpenGL ES 1.1 (draiveriai labai leti, galima tiketis didelio >> CPU apkrovimo "for no good reason"). Hardwaras nera labai subalansuotas, >> kai kuriais atvejais geriau geometrijos transformacijas realizuot paciam >> su VFP asembleriu, negu naudot hardwara. > > Na, įdomu, ką šivakar naujo papasakos :) > > ic > -- > http://rimantas.com/ >