As butent del greicio ir tai pasakiau. Be tu SPU Cell yra ypac letas*(beje ju siaip yra 8, bet PS3 vienas isjungtas priverstinai). IBM'as turi toki linksma daikta GameFrame, t.y mainframe'as, su Cell processoriais kuriuose yra visi 8 SPU ijungti. Daiktas skirtas XMMORPG** backend'ui. * - is praktikos zinau ** - pirmos dvi raides reiskia eXtremely Massive Aras Pranckevicius wrote: >> Cell processoriui reikia ne siaip sau AOT kompiliatoriaus, bet labai >> ipatingo kompiliatoriaus skirto butent Cell processoriui. > > Cell = PowerPC su dviem hardwaro threadais, plius 7 mazi vektoriniai procai > (SPU) su mazu kiekiu, bet labai greitos atminties. > > Tas PowerPC yra, na, normalus PPC. Tik be out-of-order executiono ir kiek > sumazintu branch prediction'u, t.y. tiesiog toks gana letas PPC. Tai turint > pilna ahead of time kompiliatoriu, Mono pilnai galima paleisti ant to PPC. > > Kad kazka paleist ant tu mazu procu (SPU), tai reikia pirma ilgai galva > sukti. Cia jau ne visai Mono problema; su bet kuo programuojant SPU yra gana > didelis galvos skausmas. Mono atveju, man regis kazkas ju JIT'a padare ir > tiems SPU, bet tai issprendzia tik "ar Mono teoriskai gali ten veikti", o > neispsrendzia problemos, ka ten jam daryti ir kaip viska organizuoti :) > >