Tema: Re: Programavimas IpodTouch
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-06-08 17:11:20
> Apple EULA neleidzia kai kuriu keistu dalyku. Pvz., legaliai negalima naudot 
> interpretatoriu ant iPhone/iPod. Tai mazdaug reiskia, kad negali naudot 
> Python, Lua ar kazko kito "skriptinimui". Mes Unity naudojam Mono, bet ta 
> apeinam darydami pilna "ahead of time compilation", t.y. visas C# kodas 
> sukompiliuojamas i masinini koda. Fun.

Aha, paskaičius, kad Mono naudojat man ir buvo klausimas kilęs, kaip
su tuo punktu susitvarkto, dabar aišku :)

> Is vaizdavimo puses, kruva iPhone / OS X specifiniu API (CoreAnimation ir 
> t.t.), plius OpenGL ES 1.1 (draiveriai labai leti, galima tiketis didelio 
> CPU apkrovimo "for no good reason"). Hardwaras nera labai subalansuotas, kai 
> kuriais atvejais geriau geometrijos transformacijas realizuot paciam su VFP 
> asembleriu, negu naudot hardwara.

Na, įdomu, ką šivakar naujo papasakos :)

ic
--
http://rimantas.com/