Tema: Re: Kodėl taip mėgstate futbolą?
Autorius: PetrasM
Data: 2010-06-16 11:17:32
  na jeigu mums tektu tarkim pries 80 tukst. paselusiu sirgaliu zaisti dar
ne taip vaidintumet ir muses ikandima.

   tiek auditorijos garsiausi teatro aktoriai vargu ar surenka :))))

  futbolas kietas, stiprus zaidimas. galima butu kiek logikos rasti, kad
kiekvienas stengiasi savo priesininka bet kaip prasizengus priversti gauti
kortele, su salyga geltona ar net raudona. zinom kas buna kai pasalinamas
zaidejas futbole.

  taigi tiek