Tema: Re: Kodėl taip mėgstate futbolą?
Autorius: BigM
Data: 2010-06-16 11:30:02
Nu nu, parodyk tu man tokį atvejį, kai žaidėjas, prisipažinęs jog nuo jo
kojos išlėkė kamuolys užribin gautų kortelę, statau alaus!

Dar kartą akcentuoju, man užtenka garbingumo - jei žaidėjas prisipažysta ir
tai parodo teisėjui, o jis vis viena priima sprendimą pagal save, tai jau ne
žaidėjo problema, tačiau teisėjo. Bet mane nuvilia tai, kad patys žaidėjai
yra negarbingi ir tai nedaro garbės sportui aplamai :(