Tema: Re: receptai 2ros dienos pagirioms :/
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-03 16:27:30
nu I nafik jūs geriat, jeigu po to taip blogai yra ir tiek abrakadabrų reikia? Baikit gadint gerus daigtus :)

bet jeigu rimtai, alkoholio per mažai buvo (jeigu kiekis tikras), kad būtų kelias dienas blogai, nepaisant maišalynės. Manau, kad
padėtų fizinė veikla, pirtis ir daug vandens. Aišku, tam sunku prisiversti, bet kai įsivažiuoji, tai įspūdis tarsi dievulis būtų
lempą akyse įjungęs - organizmas pradeda veikti