Tema: Re: receptai 2ros dienos pagirioms :/
Autorius: ManXP
Data: 2012-01-03 19:29:14
Man nebuve, kad tokia prasta savijauta butu, bet jau kavos tai tikrai
nevartociau. Del ko troskina po gerimo? Nes alkoholis istraukia visus
skyscius is organizmo. Kava daro ta pati, taigi turetu tik blogiau but. Bet
pats nebandziau, nes dar nereikejo tokiu priemoniu :)

"zZz"  wrote in message news:jduspd$c8m$1@trimpas.omnitel.net...

Vanduo tvarkoj jau? Greitai ;))

Reikia druskų (mineralka for da win), magnio, vitaminų B, C, kalio, kalcio,
cukrų (man šokoladas sueina, taip sėdi ir grauži kokią valandą ;]). Apytakai
greitint - kavos.