Tema: Re: receptai 2ros dienos pagirioms :/
Autorius: zZz
Data: 2012-01-04 09:51:46
Man kaip tik geriau būtų, kad užsukęs kaimynas kartu dirbtų ;)) Nebent
darbas toks solo.
Man pačiam alus darbui netrukdo. Aišku, prižiūrėt reikia, kad kokius rąstus
tampant nemaišytų vakarykštis alkoholis. O vat degtynščikai.. tiems ir
šiandieninis maišo :D
Žo, spaudžiu ranką, alaus atsikratyt sunkoka būna ;)