"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gl2r25$nof$1@trimpas.omnitel.net... > Karvės iš nieko nereikia daryti. Bet šiuo atveju jau domėjausi ir bent jau > mano Mastercardas šioje vietoje nieko nereiškia. Kažkur kažkieno girdėtas > "chargeback" tikrai neveikia. Geras. Gyvenam unikalioj šaly, kur pasaulyje susiklosčiusios normos - tiesiog neveikia!:) Kad mūsų žmonės, įskaitant bankuose, tamsūs ir kratosi visko, ko patys nėra čiupinėję, ne paslaptis. Todėl pasiųst gali ne tik banko klientų aptarnavimo mergaitė, bet ir jos departamento viršininkas. Iš kur jis žinos/norės taikyti normalią praktiką, jei klientai savanoriškai atsisako savo teisių, todėl Lietuvoje gal per metus ir įvyksta koks vienas chargeback'as. O gal net ir to nieks nebando, nes tik dabar mokosi Electronų ir kreditinių kortelių skirtumų. O šiaip kaip tik dabar stebiu vieną panašų atvejį, kai pažįstamą apstatė Ybėjuj (atsiuntė feiką vietoj originalios prekės), mokėta buvo Paypalu, o tas nusirašė nuo lietuviškos kortelės. Bankely mergaitė irgi labai muistėsi, išgirdusi chargebacko reikalavimą - užjaučiančiai lingavo galva ir bandė siųsti pas Paypalą ir Ybėjų. Na kad tik nereikėtų piršto pajudint ir gilintis į tokį nepatogų atvejį. Mano paragintas, pažįstamas nenusileido ir išpešė oficialų pretenzijos įforminimą. Kuri dabar ir trunka (buvo minėtas berods 45 dienų terminas). Galėsiu pasidalinti žiniomis apie baigtį.