"Ričardas Čepas" <rch@online.lt> wrote in message news:gl7t80$2t5$1@trimpas.omnitel.net... > Bet tai jam aš irgi rekomenduočiau spręsti reikalą per PayPal pirmiausia. > Nes jei PayPal/ebay pasakysi griežtai, kad grąžintų (jie ten turi formas ir > viską tokiems atvejams, jei žmogus skaityti moka), tai jie ir grąžins, nes > supranta, kad kai pareis chargeback'as, bus jiems blogiau, nes už tuos > chargebackus jiems baudos ir problemos būna. > > O jei darysi charback'ą PayPalui iš banko, na tai padarys, bet paskui > gyvenime PP sąskaitos gali neturėti, nebent pakeisi adresą/kortelės > numerį/duomenis Mąsčiau labai panašiai, bet atsižvelgiant į tai, kad: 1) Paypalas yra lieva kontora ir su ja noriu turėti kuo mažiau reikalų/aiškinimųsi (ir žinomi atvejai, kai tokios pretenzijos buvo sprendžiamos toli gražu ne konstruktyviai ir operatyviai); 2) žmogus ne itin gerai kalba angliškai, galiausiai jam patogiau aiškintis su šalia esančiu lietuvišku banku nei tik el. paštu pasiekiamu amerikonų Paypalu, pasiūliau jam eiti tiesiai į savo banką. Beje, ebay taisyklėse kažkur yra punktas, kad panašiais atvejais reikia skųstis Paypalui arba kreiptis į savo banką dėl chargeback'o (bet ne į abu iškart).