70005 wrote: > > "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message > news:gl46sp$upu$1@trimpas.omnitel.net... >> Gyvenam šaly, kur iprasta skustis "O vat vakaruose, o vat uzsienyje !!!", > > Nes dažniausiai turime ko iš tų Vakarų pasimokyti. Ir 99% atvejų tai, ko > dar neturime, artimiausiu metu pas mus ateis. > >> net nepasidomejus kaip yra siuo atveju ishtikruju. Domejausi nei pas >> mergaite nei pas vadybininka, o visiskai pas third-party. Mastercardás >> siuo atveju nusiplauna rankas. Kadangi sime reikale nelabai raukiu, >> pasiemiau gudresni zmogu, tiksliau jis mane pasieme, nes jam kabo netoli >> 100.000 ant shito reikalo. Visaip jie ten varte tas grazinimo taisykles, >> bet bent jau kiek ash supratau, kad bent jau EU del neivykusio skrydzio >> Mastercard gave tavo pretenzija GALI susisiekti su pardaveju ir GALI Šiap jei dar tarp pardavėjo ir ir pirkėjo banko yra koks nors processing centras (LT tikriausiai bankas), kuriam pirmiausia ateina tas chargeback'as. Jei jis negali jo permesti nemokiam pardavėjui - savo klientui, čia jau jo problema gaunasi. >> inicijuoti PRASYMA grazinti pinigus pirkejui (Labai gudriems, tik >> nemuskit per galvas - buvo kalbama apie kazkoki 4859 koda - kiek suprantu >> taisykliu punktas). Taip pat kiek supratau, flyLAL atveju variantas GALI >> net nenagrinejamas, jei suma nesiekia 500 EUR vienam bilietui. > > Ok. Matau, niuansų užtenka. Kai reiks pačiam - įsigilinsiu. --