2010.07.13 19:53, Jurate rašė: > Sveiki, > > gal kas susidūrėt su tokia problema, kad perkant pas minėtą kompaniją > bilietus ir įvedant keleivio pavardę buvo padaryta klaida. > ar registruojantis skrydžiui bus galima iš naujo teisingai įverti ar vis tik > bandyti skambinti jiems ir gražiai prašyti, kad pakeistų be mokesčio :) Registruojantis pavardės pildomos automatiškai (jei neklystu) pagal bilietus. Rodos yra 2 variantai - jei tai tik nedidelė korektūros klaida, o visi kiti asmens duomenys bus tikslūs tai turėtu praleisti ir taip. Kitas variantas - skambinti į Litcargus Kauno skyrių. Jie gali pakoreguot pavardę ir netgi tą padaro už dyką. Pačiam to daryti neteko, bet rodos ir šitame grupse kažkas apie tai rašė - gal dar atsilieps.