Aš skambinau į Litcargus Kauno skyrių. Pakoregavo pavardę už dyką. "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:i1jidb$v9s$1@trimpas.omnitel.net... > 2010.07.13 19:53, Jurate rašė: >> Sveiki, >> >> gal kas susidūrėt su tokia problema, kad perkant pas minėtą kompaniją >> bilietus ir įvedant keleivio pavardę buvo padaryta klaida. >> ar registruojantis skrydžiui bus galima iš naujo teisingai įverti ar vis >> tik >> bandyti skambinti jiems ir gražiai prašyti, kad pakeistų be mokesčio :) > > Registruojantis pavardės pildomos automatiškai (jei neklystu) pagal > bilietus. > Rodos yra 2 variantai - jei tai tik nedidelė korektūros klaida, o visi > kiti asmens duomenys bus tikslūs tai turėtu praleisti ir taip. Kitas > variantas - skambinti į Litcargus Kauno skyrių. Jie gali pakoreguot > pavardę ir netgi tą padaro už dyką. Pačiam to daryti neteko, bet rodos ir > šitame grupse kažkas apie tai rašė - gal dar atsilieps.