mums pakoregavo asmens koda uz dyka :) "D" <...@....> wrote in message news:i1jitc$vsr$1@trimpas.omnitel.net... > Aš skambinau į Litcargus Kauno skyrių. Pakoregavo pavardę už dyką. > > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:i1jidb$v9s$1@trimpas.omnitel.net... >> 2010.07.13 19:53, Jurate rašė: >>> Sveiki, >>> >>> gal kas susidūrėt su tokia problema, kad perkant pas minėtą kompaniją >>> bilietus ir įvedant keleivio pavardę buvo padaryta klaida. >>> ar registruojantis skrydžiui bus galima iš naujo teisingai įverti ar vis >>> tik >>> bandyti skambinti jiems ir gražiai prašyti, kad pakeistų be mokesčio :) >> >> Registruojantis pavardės pildomos automatiškai (jei neklystu) pagal >> bilietus. >> Rodos yra 2 variantai - jei tai tik nedidelė korektūros klaida, o visi >> kiti asmens duomenys bus tikslūs tai turėtu praleisti ir taip. Kitas >> variantas - skambinti į Litcargus Kauno skyrių. Jie gali pakoreguot >> pavardę ir netgi tą padaro už dyką. Pačiam to daryti neteko, bet rodos ir >> šitame grupse kažkas apie tai rašė - gal dar atsilieps. > >