Reiškia man pasisekė - buvau netiksliai įrašęs pavardę ir galvojau, kad teks žmogui praktiškai nupirkt naują bilietą (vat ką reiškia daryt paslaugas gurkšnojant alutį...). Bet... kitą dieną skambutis į jų centrą - ir ištaisė be jokio papildomo mokesčio ;)) Teisybės dėlei: tai įvyko prieš tris metus - gal dabar kas ir pasikeitė. Nors taisyklės ir tada buvo tiek pat griežtos. Išvada: bus taip, kaip pasiseks pabendraut su blondine (o gal juoduke - kas labiau tikėtina) "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:i1k3c2$mrm$1@trimpas.omnitel.net... >O man teko girdėt, kad už žioplas klaidas yra tekę beprasmiškai mokėt ir po >40 ir daugiau eurų. > > "alm" <news_SPAMAS_@mail.almantas.kom> wrote in message > news:i1k32k$md7$1@trimpas.omnitel.net... >> blogai tai, kad dar neteko girdėt, kad kam būtų reikėję už klaidos >> ištaisymą mokėti, na išskyrus už skambutį į jų call centrą kai kuriais >> atvejais >