Tema: Re: Automobiliu i Marseli
Autorius: Kazbekas
Data: 2012-01-24 11:13:25
Vaziuojama bus gerokai veliau - sniego jau neturėtu but. Vaziuojant per
Austrija kelias iki Zalcburgo man gerai zinomas, tik nezinau kaip vaziuojasi
nuo Zalcburgo: letai ar greit. Mokami keliai manes negasdintu taip pat.
naktimis vaziuot nesiruosiu, bet nuvaziuot noresiu protingai vaziuojant kiek
imanoma greiciau.
O kuo ypatingas eismas Marselyje? Briuselyje tai priesingos rankos taisykle
galiodavo, ta zinau is savo paties patirties.

"eSSas"  parašė naujienų news:jfk65v$p42$1@trimpas.omnitel.net...

2012-01-23 10:47, Kazbekas rašė:
> Sveiki,
>
> gal kas vaziave ir galit pasakyt, per kur geriau vaziuot i Marseli: ar
> per Austrija, ar per Vokietija. Del aiskumo noriu paminet, kad vaziuosim
> masina.

Pasakojo kadais vienas vietinis apie eismo ypatumus Marselyje. Tai jei
butu pasirinkimas - savo masina ten nevaziuociau :-)

Protingiausias marsrutas ziema - aplenkti kalnus. Vasara is esmes - irgi :-)

S.