Tema: Re: Automobiliu i Marseli
Autorius: pragäras
Data: 2012-01-26 18:04:24
tai kad jų ten gausybė. svarbiausiai laikykis vienos taisyklės - žiūrėk kur eina vietiniai, o ne kur ryškios reklamos šviečia. aišku, tada jau engelskai susikalbėti ten tas pats kas loterijoje laimėti. beje, dėl anglų - niekaip nesutinku, kad prancūziokai iš principo nekalba angliškai. tiesiog pramok bent pirmą frazę "laba diena, aš nekalbu prancūziškai" ir tada normaliai eisis. svarbiausia nepradėk pilti angliškai iš karto. ir dar - ten priimta užėjus į parduotuvę, krautuvėle pirmam pasisveikinti, o ne laukti kol su tavim pasilabins.