Tema: Re: Automobiliu i Marseli
Autorius: svk
Data: 2012-01-25 10:14:30
Normaliai tas Marselis. Tiesa, kol nepavažinėjau po Neapolį - Marselis
bus pats blogiausias miestas važinėti su mašina ir net su GPS tik iš
kelinto karto pataikydavau į reikiamą tunelį ar viaduko juostą.
Senamiestis su siaurais keliais ir dideliais kamščiais. Na ir matydamas
aplink praktiškai visas apdaužytas mašinas, važinėdavau taip ramiai, kad
vis man pypsėdavo ir parkuodavau mašiną labai apdairiai. Beje parkingas
ten apskritai bėda.
Į Marselį varyčiau aplenkdamas Austriją vien dėl mokamų kelių. O
Marselis >>> Vilnius yra apie 35-40 valandų važiavimo vien nemokamais
keliais visoje FR iki DE.