Tema: Re: Automobiliu i Marseli
Autorius: Kazbekas
Data: 2012-01-26 14:57:06
Visiems dekoju.
O gal dar galit pasakyt ar yra kokiam pajurio miestelyje galimybe kokioj
lauko kavinukej suvalgyt svieziai sugauta zuvi ar kraba?

"pragäras"  parašė naujienų news:jfpijr$q5p$1@trimpas.omnitel.net...

turėjoma trasą (čia grubiai): Gordes du Verdon, Aix en Provence, Menerbes,
Roussillon, Gordes, Isle Sorgue, Mont Ventoux, Pont du Gard, Les Baux,
Arles - vaizdų visam gyvenimui:)
prieš mėnesį teko lankytis Saint Paul de Vence, taip pat puikus miestelis +
Marko Šagalo kapas