pagaliau 3-čiu meilu gavau paaiškinimus (iš USA) - administravimo mokestis. Pasirodo dabar €35+pvm kala visiems, jei Hertz gauna išorinį paklausimą dėl naudotojo, pvz. KET pažeidimų. Po to atskiru mokesčiu turėtų pareit bauda. Italai pasirodo gali nubausti per metus nuo įvykio. Oficialieji customer support'ai sako formaliai viskas ok, dėl detalių kreipkis į vietinį biurą. Jokių meilų nėra. Aiškintis telefonu su italais ar siųst fax'ą? Visumoj įdomi praktika, nes kliento duomenis jie turi, bet informuot nesiima. "Mudyla" wrote in message news:meje9q$qoc$1@trimpas.omnitel.net... Nuomavausi ir as auto is Hertz prie Comiso, tai apie 7men praejo ir lyg viskas normaliai. Jokiu problemu. Taip pat gavosi apie dvigubai pigiau nei per rentalcars ir pan. Draudima pirkau atskirai is kazkur kitur. "bzik" wrote in message news:megmv5$nq4$1@trimpas.omnitel.net... Po nuomos apmokestino €36.83. Tik su Lietuvos padalinio pagalba mokestį anuliavo. Tipo klaida. Praėjo >5 mėn. po grąžinimo. Vėl rezervuoti €42.70. Jokio paaiškinimo už ką. Pasimoviau ant Hertz4Ryanair pasiūlymo Sicilijoje. Kai ieškojau nuomos, apie vietinius buvo tik baisios istorijos. Hertz atrodė kaip garantija, kad viskas bus ok. Deja. Vietinis hertz yra frančizės pagrindu ir tyliai daro nešvarius darbus. Į klientų meilus nereaguoja.