problema ,kad daznai internete galima rasti skundu , kad po menesio atsibunda ir nuraso uz koki salono chemini valyma, nubraizyma, kuro trukuma ..... , bet tokiu atveju taip pat neinformuoja, kol nereikalauji Tada klausimas, kaip valdyti XXI a. pirkejui tokia paslauga, kai tiekejas pasiima pinigu kiek ir kada nori ir nemato prasmes apie tai informuoti. Jei manyti , kad daugelis mano "nepamatai , tingi gadintis nervus, nereiksminga suma" - geras verslas sakyciau , gauni kreditke ir imi kiek nori. -- ------- Donatas "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:merkp9$s8m$1@trimpas.omnitel.net... > Greičiausiai tapote baudos išieškojimo proceso optimizavimo auka. T.y. > prieš kokius varganus 20 metų pažeidęs taisyklęs ir italų policininko > pagautas būtumėte turėjęs aiškintis su juo asmeniškai (itališkai), > nesusikalbėjus - mentūroj (vėlgi itališkai), o galiausiai prasitampus > pusę dienos, sugadinus nervus sau ir pareigūnams būtų reikėję atsiskaityti > grynais. > > Dabar XXI a. ir procese žmogus gal apskritai nedalyvavo. Stebėjimo kamera > nufilmavo pažeidimą, programa atpažino automobilio numerį ir išrašė baudą > savininkui, t.y. pvz. Herz'ui. Herz'as automatu sumokėjo baudą policijai > ir kitu automatu nurašė nuo vairuotojo kuriam buvo išnuomota auto > sąskaitos. Beveik neabejoju, kad absoliuti dauguma arba apskritai > nepastebi pinigų nurašymo, arba pastebi per vėlai, arba tingi gilintis, > arba suma ne tokia dėl kurios vertėtų gadintis nervus. > Todėl niekas ir nesiuntinėja jokių informacinių pranešimų ar perspėjimų, > kol niekas nekelia triukšmo (ir visa tai greičiausiai smulkiu tekstu > surašyta auto nuomos sutartyje, kurios niekas neskaito). > > On 2015.03.24 12:35, Donatas wrote: >> manau praktika bet kokiu atveju yra negera, nes pirma kaip ir reiktu >> infomuoti (email ar pan.), o tik paskui nurasyti pinigus, nes po puses >> metu >> kai nuraso , o priezastis ateina tik po savaiciu keliu nu nenormalu man >> atrodo. Bent Lietuvoje tokie bajeriai nepraeitu. >> >