priežastis neatėjo - aš jos išsireikalavau aktyviu lindimu į akis. Nors taip, normaliu atveju turėjau gauti pranešimą, o pinigus nurašyt vėliau. "Donatas" wrote in message news:merelv$o0q$1@trimpas.omnitel.net... manau praktika bet kokiu atveju yra negera, nes pirma kaip ir reiktu infomuoti (email ar pan.), o tik paskui nurasyti pinigus, nes po puses metu kai nuraso , o priezastis ateina tik po savaiciu keliu nu nenormalu man atrodo. Bent Lietuvoje tokie bajeriai nepraeitu. -- ------- Donatas "RA PC" <qmail@qmail.cnn> wrote in message news:merecl$npb$1@trimpas.omnitel.net... > manau, kad bûtum gavæs tà patá tiesiog nieko nedaræs.. :D > èia aplamai, ne konkreèiai á temà: > Autobuse: > M: leiskit atsisëst nëðèiai moteriai > V: (pasiþiûri): tai kad neatrodo, kad jûs nëðèia > M: Tai að kà tik prie álipdama pastojau > > "bzik" wrote in message news:mer6hu$hoq$1@trimpas.omnitel.net... > > að neieðkau supratimo. Man reikia trumpos ir aiðkio info uþ kà po x > mënesiø > nuskaitomi pinigai: klaida ar bauda. Jei bauda, susimoku. Tai vadinama > klientø aptarnavimu :) Vakar tokià info gavau: sàskaita + protokolas + > standartinis hetz paaiðkinimas. Tà buvo galima iðsiøst ið karto, o ne po > savaitæ trukusio dusinimo visais galimais meilais. Vietoj poros darbuotojø > á > procesà átraukti krûva (us, italy, LT ofisai). > > "Tomas" wrote in message news:mer5h1$gno$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2015.03.24 09:38, Donatas wrote: >> Ech tie pietieciai, jiems svarbiausia ju siesta :) > > Visiðkai normalus poþiûris. Kodël jiems turëtø rupëti kaþkokio italiðkai > nemokanèio rytø europieèio prisidarytos problemos?