Idomu ar cia realiai dauguma komentatoriu daug kartu skrido su Finnairu per helsinki, ar cia grynai teoriniai pasvarstymai? Man kazko labiau panasu i pirma varianta. Speju, kad originalaus posto autorius skrenda per helsinki su finnair, ir bilietas jungtinis. Tai negi Finnairas pardavinetu bilietus su per trumpu laiku jungimui i JFK, pastoviai susidurtu su nespejanciais zmonemis (ir is to atsirandancia prievole perkelti tokius keleivius i velesnius reisus), ir niekada jiems nesautu mintis, kad pala, gal reikia kazka pakoreguoti jungiamu bilietu pardavimuose, jei pastoviai susiduriama su tokiomis problemomis? Tikiu, kad tai gali buti, kai yra nauji tvarkarasciai ar kitaip eksperimentuojama su naujomis kryptimis, bet skrydziai is vno ir i jfk man rodos vyksta tais paciais laikais jau N metu, tai manau tikrai turetu viskas buti ok. Blogiausiu atveju, jei yra per dideles eiles, jie patys monitorina situacija - prieis ir pakvies is eiles visus kam skrydis arteja, praves be eiles per visokios ten patikras, ar net nuvezh tiesiai iki lektuvo. Niekas nei avialinijoje, nei oro uosto managemente nenori besiblaskanciu keleiviu, kuriuos reikia perkeldineti i kita reise, moketi kompensacijas, israsineti maisto kuponus ir t. :) On 163/14/ 23:22, Invertuota panda wrote: > On 3/12/16 16:55, malunas wrote: >> ir kuo skirasi? jei jungiamasis? > > Tuom kad skrydziai i JAV zymiai kruopsciau tikrinami nei i kokia nors > indija. > > Ir jei tu per koki nors stebukla dar suspesi, tai nemazai sansu kad tavo > bagazas nespes. O nusileist NY ir ten suzinot, kad smutkes atskris tik > rytoj - nezinau ar tai didelis malonumas. Apie avialiniju servisa JAV > girdeti daug visokiu idomiu dalyku.