2016-03-15 23:53, Invertuota panda rašė: > On 3/15/16 00:10, xplorer wrote: > >> Blogiausiu atveju, jei yra per dideles eiles, jie patys monitorina >> situacija - prieis ir pakvies is eiles visus kam skrydis arteja, praves >> be eiles per visokios ten patikras, ar net nuvezh tiesiai iki lektuvo. >> Niekas nei avialinijoje, nei oro uosto managemente nenori besiblaskanciu >> keleiviu, kuriuos reikia perkeldineti i kita reise, moketi >> kompensacijas, israsineti maisto kuponus ir t. :) > > Noret nenori, bet tam tikra procenta toleruoja. Zinau, nes mano kontora > tarp kita ko pardavineja softa butent tokiam monitorinimui. Tame tarpe > ir paskaiciuoja, kas labiau apsimoka - uzlaikyt lektuva, bandyt > pagreitint transferi ar tiesiog palikt ant ledo ir padalint vaucerius > beigi kompensacijas. > > Su bagazu yra ir paciam yra pasitaike, kad nespejo paskui mane. T.y. > patys paknopstom spejom perbegti is lektuvo i lektuva su papildomu > tarpiniu doku ir saugumo patikrinimu (vistik palieki sengeno zona), o > bagazas nespejo. Malonumas toks ganetinai vidutinis. > > Btw, kas ten su bagazu nutinka perkraunant is lektuvo i lektuva tu netgi > nezinai. Viena karta is FRA skridau persedant CDG, tai lagamina CDG ne > tik persviete, bet dar ir atsidare paziuret. Tai kad jau buvo tikrintas > FRA akivaizdziai nieko nekase. Jei persedimui butu buve tik 45min, tai > bagazas garantuotai butu likes CDG. C'mon, čia gi Šarlis. Niekas nedingo ;-)? S.