ar tik man atrodo, kad cia kazkas nusisneka ir nesuvokia skirtumo tarp paprasto security check'o oro uoste ir "imigracines proceduros" skrendant i JAV (ne Indija, ne Kinija ar kita siknos skyle, kur imigracinis check'as atsiremia i bagsu padavima ir spaudo pase gavima atskridus) kuri nunai atliekama ne atskridus i JAV, o isvykstamajame oro uoste. Ir tavo laikas sugaistas imigracijoje avia kompanijai svelniai tariant zemai kaba, nes uz tai nei tau kas kompensacijas mokes nei kazka, nes cia ne aviakompanijos kalte butu. On 3/15/16 01:10, xplorer wrote: > Idomu ar cia realiai dauguma komentatoriu daug kartu skrido su Finnairu > per helsinki, ar cia grynai teoriniai pasvarstymai? Man kazko labiau > panasu i pirma varianta. > > Speju, kad originalaus posto autorius skrenda per helsinki su finnair, > ir bilietas jungtinis. Tai negi Finnairas pardavinetu bilietus su per > trumpu laiku jungimui i JFK, pastoviai susidurtu su nespejanciais > zmonemis (ir is to atsirandancia prievole perkelti tokius keleivius i > velesnius reisus), ir niekada jiems nesautu mintis, kad pala, gal reikia > kazka pakoreguoti jungiamu bilietu pardavimuose, jei pastoviai > susiduriama su tokiomis problemomis? Tikiu, kad tai gali buti, kai yra > nauji tvarkarasciai ar kitaip eksperimentuojama su naujomis kryptimis, > bet skrydziai is vno ir i jfk man rodos vyksta tais paciais laikais jau > N metu, tai manau tikrai turetu viskas buti ok. > > Blogiausiu atveju, jei yra per dideles eiles, jie patys monitorina > situacija - prieis ir pakvies is eiles visus kam skrydis arteja, praves > be eiles per visokios ten patikras, ar net nuvezh tiesiai iki lektuvo. > Niekas nei avialinijoje, nei oro uosto managemente nenori besiblaskanciu > keleiviu, kuriuos reikia perkeldineti i kita reise, moketi > kompensacijas, israsineti maisto kuponus ir t. :)