man tai kaip ir rasiau - nesiteike nei reaguot nei skambint ; tiesiog atsiunte kita saskaita su jau padidntu mokesciu kai banko TD sistema atmete toky mokejimo request'a(per didele suma) praejus porai sav atjunge; skambint as ten net neskambinau, nes kai paskambinau pirma kart tai supratau kad Transkomo mergiotes nieko ten negali padet (tuo klientu aptarnavimo nr atsiliepia transkomas (outsourcingas matyt pagal sutarty) ir turi klausyt musu visu nusivylusiu ir piktu keiksnojimu, -uzuojauta transkomo darbuotuojam :) "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gqcof2$8dj$1@trimpas.omnitel.net... > Ziuresim ka turesim. Ash irgi panasaus turinio pisulka vakar issiunciau. > Tik ash korteles nesiunciau, o paprasiau, kad neteisetai paimtas permokas > panaudotu kaip abonimentini mokesti ir informuotu nuo kada nutruksta > sutartis panaudojus sias permokas, kad galeciau tinkamai ivykdyti punkta > del korteles grazinimo. > > > "R.A." <raima@mail.com> wrote in message > news:gq7hs2$ev4$1@trimpas.omnitel.net... >> laiskai net du buvo: >> pirmas kai grasinisi didint men mokesty: >> ----- >> AB “VIASAT” reg.kodas 2900695041 >> >> >