Vakar gavau atsakyma y pirma laiska :/ atsake po 2 menesiu; an tokio slidaus/brangaus popieriaus prirasyta per tris lapus; be paraso ir be datos laiskas - slidus papiergalis, netinka pasivalyt.... aisku Viasat teisinasi tuo savo punktu (10.1 berods) ir nesaziningom taisyklem ir primena kad klientas nesutikdamas su kainu kelimu privalo moketi netesybas/suteiktas nuolaidas..... ir dar laiske parasyta, kad apie kainu kelima klientai buvo informuoti 2008.05 men !!! butent 2008.05 nesuklydau; cia tas pats laikas kai keitesi sutarties salygos;kokie melagiai - graudu iki apsimyzimo :/ kada gi buvo info apie kelima kainu ?? o gi 2009.01 kai jau galiojo nauja taisykliu redakcija, pagal kuria nesutikdamas su kainu kelimu klientas moka....(kaip ir sutikdamas moka..) taigi, pagal viasatine teisybe klientas neturi teises nemoket - jis tiesiog privalo moket bylekokia viasatininku sugalvota kaina... zo kazko panasaus ir tikejausi - juk ju tokia reputacija :. kazin ka atrasys y antra laiska - as galvoju didele neteiseta saskaita, kokiai 800 litu :/ kaip myslijat ? "Anze" <a@aaa.lt> wrote in message news:gqs9vu$kl$1@trimpas.omnitel.net... > AČIŪ už pasidalintą informaciją. > > O gal yra kokių žinių - gal Viasat atsiliepė? ar neliepia grąžinti gautą > nuolaidą (kiek supratau, R.A. sudarė sutartį ir gavo visą įrangą > nemokamai)? > > Gal dar kas su Viasat aiškinosi dėl kainų pakėlimo ir sutarties > nutraukimo? >