Tema: Re: Filmu perziura
Autorius: ARaven
Data: 2013-06-28 15:36:54
TV mano pirktas prieš mėnesį. Smamsung 6400 tiksliai dabar nepamenu.
Gal neteisingai arba nemoku visos tos procedūros kaip riekia
susitvarkyti LAN.
Mano istorija tokia. Nupirkau TV, įkišau antenos kabelį, pajungiau į
rozetę. Telikas įsijungė pasigavo visus kanalus pasigavo Wifi.
Pabandžiau aš tą internetą, biški greitis nepatiko, nes žiūrint demo 3D
treilerius strigo vaizdas. Tada iš rauterio atsivedžiau dar viena kabelį
ir pajungiau TV per LAN. Interneto greitis susitvarkė. Galvoju dabar
būtų gerai sujungti per ta LAN kabelį savo TV su PC. Nueinu prie PC iš
pirmo žvilgsnio viskas labai paprasta. Pas mane WIN 7. Spaudi ant
paprasto DVDrip filmo dešini klavišą ir ten pasiūlo paleisti filmą per
SAMSUNG TV, arba per mediaplejeri susikuri playlistą ir gali is pacio TV
matyti sukurta playlista ir is pacio tv rinktis norimus filmus. Bet visa
beda kad man taip leidžia leisti tik paprastus DVDripus. Parsiunti 3D
formato arba blueray ir winplayeris nei leidžia sukurti palylisto, nei
tiesiogiai leisti per TV žiūrėti.

Tai va ir klausiu ar kiti su panašiom bėdom nesusiduria.

Rasai kad rodo ir is kompo ir is mediaplejerio, gal gali smulkiau kaip
tau visas tas procesas veikia. Gal aš kokios smulkmenos nedadarau. Prieš
tai gyvenime aš to winmediaplejerio nenaudojau.