Tema: Re: Filmu perziura
Autorius: pininfarina
Data: 2013-06-28 16:43:28
Taip, sitoj vietoj visokie kitaicu WD tv, Patriot Box Office ir panasus
konkreciai duoda i kaulus "brandiniam" telikam. Dar variantas statyt salia
teliko HTPC ir tada nebus bedu su formatais-valgys viska, be to, ir torentai
ant jo normaliai suksis.

"ARaven"  parašė naujienų news:kqjucf$ke6$1@trimpas.omnitel.net...

Ne telikas tai tikrai turėtų rodyti. Pavyko rasti viena HD raiškos
trumpa filmuką kuris užėmė 3,6GB. WINplejeris atsisake jį itraukti i
play listus ir leisti per telika. Ikeliau i flesiuka is flesiuko
absoliučiai jokiu problemų telikas nemate rodyti.

Man su tais folderiais biški nesuprantama. Turėjau seniau WD grotuvą. Jį
jungiau per Wifi. Jis tvarkingai matydavo kompe visus folderius kurie
pašarinti. O telikas pašarinto turinio man nemato. Mato tik play listus.
O play listu man playeris kurti neduoda. Gaunas toks nervuojantis
uzburtas ratas. Neveltui aš informatiku netapau. Nors esu ramus žmogus
tokios nesamonės mane iš proto varo.