Tema: Re: Filmu perziura
Autorius: pininfarina
Data: 2013-07-01 09:40:59
Tai gal raspberis, o ne samsungas viska rodo?;)

"kaiser"  parašė naujienų news:kqr3t7$p9n$1@trimpas.omnitel.net...

Susitvarkius Samsungą rodo iš tinklo be jokių "paniatkių" ir be DLNA.
Formatais "matuotis" nebandysiu, bet realiai rodė viską, ką norėdavau.
Jokių papildomų dėžučių prie TV ir vienas distancinis. Vienintelis šioks
toks nepatogumas, kad subtitrus virškina tik SRT, tad juos tekdavo
atskirai parsisiųst, kai būdavo poreikis.
Tiesa, dabar prie TV prijungtas Raspberry Pi su XBMC. Puikus "poor man's
HTPC" už ~120Lt :) Beje, valdomas irgi tuo pačiu Samsungo distanciniu
(arba smartfonu jei taip labiau patinka).

--
kaiser