Tema: Re: Filmu perziura
Autorius: ARaven
Data: 2013-07-01 08:37:11
Dėkui savaitgali isbandžiau HMS ir puikiai veikia. Tiesa vienas toks
nesusipratimas yra. Aš pabandymui parsisiunčiau du 3D filmus. Viena
pažiūrėjau su sūnum viskas buvo normaliai. Kita filmą sakau parodysiu
žmonai. Pasodinau kažkur valanda pažiūrėjau ir kažkas pakibo.Per naujo
paleidau o prasukti neduoda. Papizdavojo žmona kad prisiperku nesamonių
net elementaraus filmo pažiūrėti negalima.

O kažin kaip leidžiant per USB su prasukinėjimu bėdų neturite?