Galima, bet cia jau absoliuciai nestandartinis reikalas ir jo sprendimas priklauso tik nuo gamintojo geranoriskumo, juolab, kad tavo atveju, jei gerai pamenu, buvo Gigabyte VGA ir buvo zinomas konkretus Lietuvoj ja pardaves didmenininkas (jei gerai pamenu, as pats dar Elko uzklausinejau pagal S/N ar is ju imta :-)) ir butent jo (didmenininko) serviso padalinys (ne kazkoks autorizuotas Gigabyte serviso centras, nes toks net neegzistuoja vidinems kompiuterio komponentems) ja ir prieme. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Icetom" <kaka@kaka.com> wrote in message news:lo7bah$b8i$1@trimpas.omnitel.net... >> Bet kokiu atveju, jei viskas einasi sklandziai > > Jei viskas eina visiškai nesklandžiai galima eiti kitu keliu - > "bombarduoti" gamintoją dejonėmis ir t.t. kaip nemėgsta jo (pirkėjo) > "gamintojas" ir pan. :). Subankrotinus gerakaina.lt ir įvykus ASUS VGA > garantiniam gedimui, kreipiausi į gamintoją, kuris nurodė priimti mano > detalę garantiniam taisymui gedimui įgaliotą servisą Lietuvoje ;).