Tema: Re: Garantinis
Autorius: monaxas
Data: 2014-06-23 20:14:49
Pupuliukai, tu visiškai neklausai ką teisės aktai sako ir kuo turi vadovautis pardavėjas ir garantinį aptarnavimą atliekančios įmonės.
Užsiciklinai savo pėdkelnėj. Tau jau daug kartų  pasakė, kad visa chujnia turi atsakyt pardavėjas, o garantinio servisas tik atlieka garantinius remontus.

Bet tu to nesuvoki.

"kukutis" <qq@qq.qq> wrote in message news:lo9d59$b19$1@trimpas.omnitel.net...
> Dievazi. Nepatingejau susirasti savo naujos plazmos garantinio popierius ir jame
> aiskiai parasyta kur kreiptis - nurodytas yra  telefonas, serviso kontaktai ir
> t.t. Jame pardavejo tik fiskalinis cekis prisegtas. Tolimesniame procese
> pardavejas nedalyvauja, jis tik suteike teise i garantini aptarnavima. Ir nereikia
> cia mosikuotis teises aktais, kurie labai abstrakciai surasomi. Be to, teises
> kalba nekiekvienam suvokti, nes teisininkai taipogi megsta interpretacijas
> skirtingas, aisku, galutine teises raidziu interpretacija priklauso teisejui, po
> jo jau eina daznai nusistovejusi teismu praktika.
> 
> Ai, ka cia per daug aiskinsi.
> 
>> Quote from budulis vulgaris (bv@lindyne.lt)'s article
> 
>> Gal tu jau baik kliedėti?
>> Pardavėjas yra tas, kuriam tu pinigus už daiktą sumokėjai, genijau.
>