Pupuliukai, tu visiškai neklausai ką teisės aktai sako ir kuo turi vadovautis pardavėjas ir garantinį aptarnavimą atliekančios įmonės. Užsiciklinai savo pėdkelnėj. Tau jau daug kartų pasakė, kad visa chujnia turi atsakyt pardavėjas, o garantinio servisas tik atlieka garantinius remontus. Bet tu to nesuvoki. "kukutis" <qq@qq.qq> wrote in message news:lo9d59$b19$1@trimpas.omnitel.net... > Dievazi. Nepatingejau susirasti savo naujos plazmos garantinio popierius ir jame > aiskiai parasyta kur kreiptis - nurodytas yra telefonas, serviso kontaktai ir > t.t. Jame pardavejo tik fiskalinis cekis prisegtas. Tolimesniame procese > pardavejas nedalyvauja, jis tik suteike teise i garantini aptarnavima. Ir nereikia > cia mosikuotis teises aktais, kurie labai abstrakciai surasomi. Be to, teises > kalba nekiekvienam suvokti, nes teisininkai taipogi megsta interpretacijas > skirtingas, aisku, galutine teises raidziu interpretacija priklauso teisejui, po > jo jau eina daznai nusistovejusi teismu praktika. > > Ai, ka cia per daug aiskinsi. > >> Quote from budulis vulgaris (bv@lindyne.lt)'s article > >> Gal tu jau baik kliedėti? >> Pardavėjas yra tas, kuriam tu pinigus už daiktą sumokėjai, genijau. >