Tema: Re: Garantinis
Autorius: Caponi
Data: 2014-06-23 01:47:47
Nu viskas gerai, kas gerai baigiasi, bet kaip ir sakiau, cia jau krastutinis 
atvejis, kurio baigtis grynai nuo gamintojo geranoriskumo ir tavo atkaklumo 
priklause, be jokiu istatyminiu reguliavimu, nes vidinems komponentems jokie 
"centralizuoti" serviso centrai neegzistuoja, va tos pacios ServisaICT (kuri 
kartu yra ir vieno is didmenininku serviso padalinys) deklaracija apie tai, 
ka jie tvarko is Asus produkcijos - http://www.servisaict.com/lt/asus (apie 
Gigabyte jie nieko neraso, nes Gigabyte jie uzsiima tik kaip didmeniniko 
serviso padalinys ir su galutiniais vartotojais paprastai tom temom 
nesisneka).

Ir gal jau uzteks viena ir ta pati bandyt gromuluot - Lietuvoj pries pirkeja 
istatymiskai isipareigojes yra tik pardavejas ir niekas daugiau, visos kitos 
sekmes ar nesekmes istorijos tera istorijos prie alaus, o tarpiniu grandziu 
ivedimas problemu atveju yra tik draugisku susitarimu reikalas, realiai 
niekam nenuimantis ir nesuteikiantis jokiu prievoliu ar teisiu, patinka tai 
kam nors ar ne...


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/



"Icetom" <kaka@kaka.com> wrote in message 
news:lo7cjj$bok$1@trimpas.omnitel.net...
>> buvo Gigabyte VGA ir buvo zinomas konkretus Lietuvoj ja pardaves 
>> didmenininkas
>
> Gal ir Gigabyte, jau nebepamenu. Esmė, kad tik po gamintojo įsikišimo 
> priėmė garantiniam.
>
>> nes toks net neegzistuoja vidinems kompiuterio komponentems) ja ir 
>> prieme.
>
> Dzin koks jis ten įgaliotas ar ne, bet kiek pamenu nukreipė pas juos, 
> kurie viską sklandžiai ir sutvarkė:
>
> http://www.servisaict.com/lt/about-us
>
>