Nu viskas gerai, kas gerai baigiasi, bet kaip ir sakiau, cia jau krastutinis atvejis, kurio baigtis grynai nuo gamintojo geranoriskumo ir tavo atkaklumo priklause, be jokiu istatyminiu reguliavimu, nes vidinems komponentems jokie "centralizuoti" serviso centrai neegzistuoja, va tos pacios ServisaICT (kuri kartu yra ir vieno is didmenininku serviso padalinys) deklaracija apie tai, ka jie tvarko is Asus produkcijos - http://www.servisaict.com/lt/asus (apie Gigabyte jie nieko neraso, nes Gigabyte jie uzsiima tik kaip didmeniniko serviso padalinys ir su galutiniais vartotojais paprastai tom temom nesisneka). Ir gal jau uzteks viena ir ta pati bandyt gromuluot - Lietuvoj pries pirkeja istatymiskai isipareigojes yra tik pardavejas ir niekas daugiau, visos kitos sekmes ar nesekmes istorijos tera istorijos prie alaus, o tarpiniu grandziu ivedimas problemu atveju yra tik draugisku susitarimu reikalas, realiai niekam nenuimantis ir nesuteikiantis jokiu prievoliu ar teisiu, patinka tai kam nors ar ne... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Icetom" <kaka@kaka.com> wrote in message news:lo7cjj$bok$1@trimpas.omnitel.net... >> buvo Gigabyte VGA ir buvo zinomas konkretus Lietuvoj ja pardaves >> didmenininkas > > Gal ir Gigabyte, jau nebepamenu. Esmė, kad tik po gamintojo įsikišimo > priėmė garantiniam. > >> nes toks net neegzistuoja vidinems kompiuterio komponentems) ja ir >> prieme. > > Dzin koks jis ten įgaliotas ar ne, bet kiek pamenu nukreipė pas juos, > kurie viską sklandžiai ir sutvarkė: > > http://www.servisaict.com/lt/about-us > >