"kukutis" <qq@qq.qq> wrote in message news:lo9d59$b19$1@trimpas.omnitel.net... > Dievazi. Nepatingejau susirasti savo naujos plazmos garantinio popierius > ir jame > aiskiai parasyta kur kreiptis - nurodytas yra telefonas, serviso > kontaktai ir > t.t. Jame pardavejo tik fiskalinis cekis prisegtas. Puiku, kad parašyta. Ten daug ko prirašyta, o mes imame ir skaitome Civilinį kodeksą, o ne kažkokias nuorodas iš pisulkų, pridėtų prie pirkinio: 6.333 straipsnis. Daiktų kokybė 1. Pardavėjas privalo perduoti pirkėjui daiktus, kurių kokybė atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas bei daiktų kokybę nustatančių dokumentų reikalavimus. Pardavėjas atsako už daiktų trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad jie atsirado iki daiktų perdavimo arba dėl priežasčių, atsiradusių iki daiktų perdavimo. ..... 3. Kai pardavėjas garantuoja daiktų kokybę, jis atsako už daiktų trūkumus, jeigu neįrodo, kad šie atsirado po daiktų perdavimo pirkėjui dėl to, kad pirkėjas pažeidė daikto naudojimo ar saugojimo taisykles, arba dėl trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos. Taigi, garantiją suteikia pardavėjas. Tai pirmas labai svarbus faktas. Antras labai svarbus faktas yra tai, kad jeigu prekė nesugeba be gedimo išdirbti garantinio laikotarpio, ji laikoma buvusia neokybiška jau pardavimo metu. >Tolimesniame procese > pardavejas nedalyvauja, jis tik suteike teise i garantini aptarnavima. Ir > nereikia > cia mosikuotis teises aktais, kurie labai abstrakciai surasomi. Nedalyvauja su viena sąlyga - pirkėjas labai žemai nusilenkė ir nuėjo pisulkoje nurodyta kryptimi (į serviso centrą). Jeigu klientas nori kitų jam priklausančių teisių, pvz. įstatyme numatytos galimybės atsiimti pinigus, sumokėtus už prekę, pardavėjas net labai dalyvauja. Pirkėjo teisės: 6.334 straipsnis. Netinkamos kokybės daiktą nusipirkusio pirkėjo teisės 1. Jeigu parduotas daiktas neatitinka kokybės reikalavimų ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jo trūkumų, tai nusipirkęs netinkamos kokybės daiktą pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu pareikalauti: 1) kad daiktas, sutartyje apibūdintas pagal rūšį, būtų pakeistas tinkamos kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl pirkėjo kaltės; 2) kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina; 3) kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus įmanoma pašalinti; 4) grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas. Kalbant labai paprastai, tai pirkėjui visiškai neįdomus serviso centras. Jis gali tik savo gera valia nutysti pirkinį į serviso centrą (ar serviso centras pats jį paims). Tačiau to daryti jis neprivalo. Sugedusį daiktą privalo paimti pardavėjas, o ką toliau su juom daro - pats nustat gedimą, ar perduoda į serviso centrą, tai jau ne pirkėjo rūpestis. Tačiau čia labai svarbu nurodyti serviso centrui ar pardavėjui ko norima - remontuoti, pakeisti prekę kita, ar atsiimti pinigus, sumokėtus už prekę. Reziumuojant galima pasakyti, jog remontuoti pirkėjui apskritai neapsimoka. Iš pirkėjo pusės geriausias sprendimas yra atsiimti pinigus ir už juos nusipirkti kitą prekę. Tokiu būdu vėl turima visiškai nauja, neremontuota ir vėl su bent 2 metų garantija prekė. > Be to, teises > kalba nekiekvienam suvokti, nes teisininkai taipogi megsta interpretacijas > skirtingas, aisku, galutine teises raidziu interpretacija priklauso > teisejui, po > jo jau eina daznai nusistovejusi teismu praktika. Visiška nesąmonė. Kažkokia nusižeminimo logika - ai, vis tiek nesuprasiu, tai ką jau čia, eisiu kur siunčiamas. Interpretuoja dažniausiai pardavėjai, plius jie tai daro visiškai klaidingai. Interpretacijas mėgsta visi, bet šioje vietoje jų nelabai tėra ir viskas suprantama labai normaliai. Jeigu kyla klausimų - VVTAT labai noriai, labai geranoriškai ir labai operatyviai padeda viską išspręsti. > Ai, ka cia per daug aiskinsi. Na taip...