kliedek toliau apie visas intrumentu lokalizacijas ir poto ant viso to pakabinta susigalvota "rimtu inzinieriu" ir kainu santykio teorija. akivaizdu kad tu nei vieno instrumento apskritai gyvai nemates ir negirdejes. idomu ka galvoja apie instrumentu lokalizacija muzikantai, pakabinantys po mikrofona virs kiekvienos lekstes ir kubo. fakinas demagogas botanikas wanabe inzinierius. On 2018.02.07 11:55, eMJei wrote: > kaip ir panašiai. tik šiek tiek konkretumo. Muzikos sistemos atkūrimas > taip pat turi savo kokybinius rodiklius: kaip atkuria sceną ir išdėsto > instrumentus joje, kaip pabrėžia vienus ar kitus garsus (instrumentus), > ar aiškus "kontūrai" ar garsas labiau "išpūstas", greitis, > niveliuotumas, vokalo tembras, ir taip toliau ir pan. > > kiekvienas susirašo savo aspektus, svarbumo prasme. > > stiprintuvas kurį rimtas inžinierius kurė 2 metus, ir vertina kiekvieną > savo darbo kopija 3000 eur, greičiausiai turės ties kiekvienu punktus po > + ar +++ , na o masinės gamybos koks nadas 320beee - jam tereikia vos > vieno ties viena ar dviem vietom + ir jis patampa "geriausiu savo klasėje". > > aparatas pririnkęs tam tikrą kiekį +++ jau savotiškai tampa "visai kito > lygio aparatu" . nu nes nepadoriai gerai skamba lyginant su kitu. > > > > 2018-02-07 11:45, Sail rašė: >> Uzskaitau :-) >> >> Nors realiai tai ta kuria labiau pademonstruot eina, kaina juk ant >> kaktos neparasyta. >> >> Atsakydamas apie laidus - reiskia isvada: geras tas, kuris labiau >> patinka. >> Todel imho po barabanu ar ta muzika atkuriama "teisingai", ar ne, >> svarbu malonu ja klausyt. >> >> Todel ir tembru blokas turi prasme, ir stiprintuvas lempinis, ir bile >> kas, kas malonuma teikia. > > > > >