Tema: Re: Na ir dabar dar papasakokit apie...
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-04-12 15:16:28
taigi kalba ne apie atmintį, o kažkokį važinėjimą įsėdus.

"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
news:hpv2ek$cve$1@trimpas.omnitel.net...
> perkant tokia tachka, dar reikia uzhsakyt sedyniu atminti? Jptvm. Galiniu 
> langu elektrinius pakelejus turbut irgi papildomai reikia uzhsakyt?
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hpumeh$mpb$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu vairas ir sėdynės tai ryškiai tokie kokie buvo užsisakyti.....
>>
>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
>> news:hpum1l$m1v$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Itariu, kad nesamones kaip ir kitur. As irgi pries pirkdamas visuose 
>>> reviewsuose buvau skaites, kad ten viskas apgalvota iki maziausiu 
>>> smulkmenu, o usability yra neprilygtstamas. Tik problema, kad tos 
>>> apzvalgos parasomos per kelias dienas. Nes VW usability pradejo list per 
>>> gerkle po kokio menesio. Taip debiliskai viskas padaryta (kalbu apie 
>>> vairavima), kad nesuprantu ka VW inzinieriai galvojo. Pilna knisanciu 
>>> smulkmenu, pvz:
>>>
>>>
>>> Pavaru svirtis debiliskoj vietoj. Is pradziu atrodo normaliai, o kai 
>>> reikia ijungt kita radijo stoti ar CD "P" pozicijoj, tai paaiskeja, kad 
>>> tai galetu padaryt tik vaikas su mazom rankytem, nes mygtukai ikisti 
>>> tiesiai uz pavaru svirties ir ranka nelenda.
>>>
>>> Audio valdymas. Ant vairu yra N mygtuku tam reikalui, pas Daimleri buvo 
>>> tik 3. Tai jeigu fajetone su N mygtuku galima padidint/pamazint garsa ir 
>>> pakeist radijo stoti/CD, tai ant Daimlerio su 3 mygtukais galima daryt 
>>> viska ta pati + persijungt is CD i radija/arba atvirksciai, paleist ta 
>>> pati gabala ant CD, paleist visa CD is naujo, ir pan.
>>>
>>> Vairo ir sedyniu valdymas. Ikisus rakta sedynes neprisitraukia i prieki, 
>>> o istraukus nepasitraukia atgal ir vairas nepasikelia kad butu patogiau 
>>> islipt. Net kibiras Lexus turi tokia funkcija, nekalbant apie Daimleri. 
>>> O VW sugalvojo, kad nereikia.
>>>
>>> Langu skyscio uzpylimas. As jokio piltuvelio neturiu, ir skysti pilu 
>>> tiesiai is bakelio. Tai jei bakelis buna pilnas, tai turbut trecadalis 
>>> jo islaistoma kol atitaikoma kaip ipilt (nes blogas priejimas). Ant 
>>> Daimlerio tokia beda isspresta labai paprasta - atidarius uzpylimo 
>>> dangteli, i virsu isvaziuoja kokiu 30cm ilgio vamzdelis i kuri iskart 
>>> gali pilt be jokiu problemu.
>>>
>>>
>>> ... ir dar kruva debiliskumu. Aisku, galima sakyt, kad cia jau 
>>> issipisineju, bet kai 99 metu angliska masina turi tai, ko neturi 
>>> gerokai naujesnis ir tariamai auksciausio lygio vokieciu kurinys, tai ka 
>>> as zinau...
>>>
>>>
>>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message 
>>> news:hpul8a$kk4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> priespaskutiniam Autocare buvo straipsnis apie fajetonus...ten surasyta 
>>>> kas ir kaip...
>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hpuh10$cs2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Wv Phaeton, W10. Kas su sitais blogai is technines puses?
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> ====================================
>>>>> cust.software@gmail.com
>>>>> Programavimo darbai:
>>>>>  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
>>>>>  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
>>>>>  OS; PC, embedded platformos).
>>>>> Elektronines aparaturos kurimo darbai,
>>>>> CPLD, FPGA programavimas.
>>>>> P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)
>>>>> ====================================
>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>