taigi kalba ne apie atmintį, o kažkokį važinėjimą įsėdus. "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:hpv2ek$cve$1@trimpas.omnitel.net... > perkant tokia tachka, dar reikia uzhsakyt sedyniu atminti? Jptvm. Galiniu > langu elektrinius pakelejus turbut irgi papildomai reikia uzhsakyt? > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hpumeh$mpb$1@trimpas.omnitel.net... >> nu vairas ir sėdynės tai ryškiai tokie kokie buvo užsisakyti..... >> >> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >> news:hpum1l$m1v$1@trimpas.omnitel.net... >>> Itariu, kad nesamones kaip ir kitur. As irgi pries pirkdamas visuose >>> reviewsuose buvau skaites, kad ten viskas apgalvota iki maziausiu >>> smulkmenu, o usability yra neprilygtstamas. Tik problema, kad tos >>> apzvalgos parasomos per kelias dienas. Nes VW usability pradejo list per >>> gerkle po kokio menesio. Taip debiliskai viskas padaryta (kalbu apie >>> vairavima), kad nesuprantu ka VW inzinieriai galvojo. Pilna knisanciu >>> smulkmenu, pvz: >>> >>> >>> Pavaru svirtis debiliskoj vietoj. Is pradziu atrodo normaliai, o kai >>> reikia ijungt kita radijo stoti ar CD "P" pozicijoj, tai paaiskeja, kad >>> tai galetu padaryt tik vaikas su mazom rankytem, nes mygtukai ikisti >>> tiesiai uz pavaru svirties ir ranka nelenda. >>> >>> Audio valdymas. Ant vairu yra N mygtuku tam reikalui, pas Daimleri buvo >>> tik 3. Tai jeigu fajetone su N mygtuku galima padidint/pamazint garsa ir >>> pakeist radijo stoti/CD, tai ant Daimlerio su 3 mygtukais galima daryt >>> viska ta pati + persijungt is CD i radija/arba atvirksciai, paleist ta >>> pati gabala ant CD, paleist visa CD is naujo, ir pan. >>> >>> Vairo ir sedyniu valdymas. Ikisus rakta sedynes neprisitraukia i prieki, >>> o istraukus nepasitraukia atgal ir vairas nepasikelia kad butu patogiau >>> islipt. Net kibiras Lexus turi tokia funkcija, nekalbant apie Daimleri. >>> O VW sugalvojo, kad nereikia. >>> >>> Langu skyscio uzpylimas. As jokio piltuvelio neturiu, ir skysti pilu >>> tiesiai is bakelio. Tai jei bakelis buna pilnas, tai turbut trecadalis >>> jo islaistoma kol atitaikoma kaip ipilt (nes blogas priejimas). Ant >>> Daimlerio tokia beda isspresta labai paprasta - atidarius uzpylimo >>> dangteli, i virsu isvaziuoja kokiu 30cm ilgio vamzdelis i kuri iskart >>> gali pilt be jokiu problemu. >>> >>> >>> ... ir dar kruva debiliskumu. Aisku, galima sakyt, kad cia jau >>> issipisineju, bet kai 99 metu angliska masina turi tai, ko neturi >>> gerokai naujesnis ir tariamai auksciausio lygio vokieciu kurinys, tai ka >>> as zinau... >>> >>> >>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message >>> news:hpul8a$kk4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> priespaskutiniam Autocare buvo straipsnis apie fajetonus...ten surasyta >>>> kas ir kaip... >>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message >>>> news:hpuh10$cs2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Wv Phaeton, W10. Kas su sitais blogai is technines puses? >>>>> >>>>> -- >>>>> ==================================== >>>>> cust.software@gmail.com >>>>> Programavimo darbai: >>>>> draiveriu, isorines aparaturos valdymo >>>>> programu ir pan. rasymas (Win, Linux >>>>> OS; PC, embedded platformos). >>>>> Elektronines aparaturos kurimo darbai, >>>>> CPLD, FPGA programavimas. >>>>> P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :) >>>>> ==================================== >>>> >>>> >>> >> > >