nesuprantu - pilvas trukdo islipt? ar kaip cia? aisku... tokiu atveju lengviau automobili pakeist :))) "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:hpv9u5$ppq$1@trimpas.omnitel.net... > Perziurejau naujasio fajetono visos irangos sarasa, tokio dalyko vis dar > nera nei prie bazines, nei prie papildomos irangos > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hpv2uq$ds2$1@trimpas.omnitel.net... >> taigi kalba ne apie atmintį, o kažkokį važinėjimą įsėdus. >> >> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >> news:hpv2ek$cve$1@trimpas.omnitel.net... >>> perkant tokia tachka, dar reikia uzhsakyt sedyniu atminti? Jptvm. >>> Galiniu langu elektrinius pakelejus turbut irgi papildomai reikia >>> uzhsakyt? >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hpumeh$mpb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu vairas ir sėdynės tai ryškiai tokie kokie buvo užsisakyti..... >>>> >>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >>>> news:hpum1l$m1v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Itariu, kad nesamones kaip ir kitur. As irgi pries pirkdamas visuose >>>>> reviewsuose buvau skaites, kad ten viskas apgalvota iki maziausiu >>>>> smulkmenu, o usability yra neprilygtstamas. Tik problema, kad tos >>>>> apzvalgos parasomos per kelias dienas. Nes VW usability pradejo list >>>>> per gerkle po kokio menesio. Taip debiliskai viskas padaryta (kalbu >>>>> apie vairavima), kad nesuprantu ka VW inzinieriai galvojo. Pilna >>>>> knisanciu smulkmenu, pvz: >>>>> >>>>> >>>>> Pavaru svirtis debiliskoj vietoj. Is pradziu atrodo normaliai, o kai >>>>> reikia ijungt kita radijo stoti ar CD "P" pozicijoj, tai paaiskeja, >>>>> kad tai galetu padaryt tik vaikas su mazom rankytem, nes mygtukai >>>>> ikisti tiesiai uz pavaru svirties ir ranka nelenda. >>>>> >>>>> Audio valdymas. Ant vairu yra N mygtuku tam reikalui, pas Daimleri >>>>> buvo tik 3. Tai jeigu fajetone su N mygtuku galima padidint/pamazint >>>>> garsa ir pakeist radijo stoti/CD, tai ant Daimlerio su 3 mygtukais >>>>> galima daryt viska ta pati + persijungt is CD i radija/arba >>>>> atvirksciai, paleist ta pati gabala ant CD, paleist visa CD is naujo, >>>>> ir pan. >>>>> >>>>> Vairo ir sedyniu valdymas. Ikisus rakta sedynes neprisitraukia i >>>>> prieki, o istraukus nepasitraukia atgal ir vairas nepasikelia kad butu >>>>> patogiau islipt. Net kibiras Lexus turi tokia funkcija, nekalbant apie >>>>> Daimleri. O VW sugalvojo, kad nereikia. >>>>> >>>>> Langu skyscio uzpylimas. As jokio piltuvelio neturiu, ir skysti pilu >>>>> tiesiai is bakelio. Tai jei bakelis buna pilnas, tai turbut trecadalis >>>>> jo islaistoma kol atitaikoma kaip ipilt (nes blogas priejimas). Ant >>>>> Daimlerio tokia beda isspresta labai paprasta - atidarius uzpylimo >>>>> dangteli, i virsu isvaziuoja kokiu 30cm ilgio vamzdelis i kuri iskart >>>>> gali pilt be jokiu problemu. >>>>> >>>>> >>>>> ... ir dar kruva debiliskumu. Aisku, galima sakyt, kad cia jau >>>>> issipisineju, bet kai 99 metu angliska masina turi tai, ko neturi >>>>> gerokai naujesnis ir tariamai auksciausio lygio vokieciu kurinys, tai >>>>> ka as zinau... >>>>> >>>>> >>>>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message >>>>> news:hpul8a$kk4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> priespaskutiniam Autocare buvo straipsnis apie fajetonus...ten >>>>>> surasyta kas ir kaip... >>>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hpuh10$cs2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Wv Phaeton, W10. Kas su sitais blogai is technines puses? >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> ==================================== >>>>>>> cust.software@gmail.com >>>>>>> Programavimo darbai: >>>>>>> draiveriu, isorines aparaturos valdymo >>>>>>> programu ir pan. rasymas (Win, Linux >>>>>>> OS; PC, embedded platformos). >>>>>>> Elektronines aparaturos kurimo darbai, >>>>>>> CPLD, FPGA programavimas. >>>>>>> P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :) >>>>>>> ==================================== >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >