Tema: Re: Na ir dabar dar papasakokit apie...
Autorius: linuji
Data: 2010-04-12 17:37:51
nesuprantu - pilvas trukdo islipt? ar kaip cia?
aisku... tokiu atveju lengviau automobili pakeist :)))

"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
news:hpv9u5$ppq$1@trimpas.omnitel.net...
> Perziurejau naujasio fajetono visos irangos sarasa, tokio dalyko vis dar 
> nera nei prie bazines, nei prie papildomos irangos
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hpv2uq$ds2$1@trimpas.omnitel.net...
>> taigi kalba ne apie atmintį, o kažkokį važinėjimą įsėdus.
>>
>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
>> news:hpv2ek$cve$1@trimpas.omnitel.net...
>>> perkant tokia tachka, dar reikia uzhsakyt sedyniu atminti? Jptvm. 
>>> Galiniu langu elektrinius pakelejus turbut irgi papildomai reikia 
>>> uzhsakyt?
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hpumeh$mpb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu vairas ir sėdynės tai ryškiai tokie kokie buvo užsisakyti.....
>>>>
>>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
>>>> news:hpum1l$m1v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Itariu, kad nesamones kaip ir kitur. As irgi pries pirkdamas visuose 
>>>>> reviewsuose buvau skaites, kad ten viskas apgalvota iki maziausiu 
>>>>> smulkmenu, o usability yra neprilygtstamas. Tik problema, kad tos 
>>>>> apzvalgos parasomos per kelias dienas. Nes VW usability pradejo list 
>>>>> per gerkle po kokio menesio. Taip debiliskai viskas padaryta (kalbu 
>>>>> apie vairavima), kad nesuprantu ka VW inzinieriai galvojo. Pilna 
>>>>> knisanciu smulkmenu, pvz:
>>>>>
>>>>>
>>>>> Pavaru svirtis debiliskoj vietoj. Is pradziu atrodo normaliai, o kai 
>>>>> reikia ijungt kita radijo stoti ar CD "P" pozicijoj, tai paaiskeja, 
>>>>> kad tai galetu padaryt tik vaikas su mazom rankytem, nes mygtukai 
>>>>> ikisti tiesiai uz pavaru svirties ir ranka nelenda.
>>>>>
>>>>> Audio valdymas. Ant vairu yra N mygtuku tam reikalui, pas Daimleri 
>>>>> buvo tik 3. Tai jeigu fajetone su N mygtuku galima padidint/pamazint 
>>>>> garsa ir pakeist radijo stoti/CD, tai ant Daimlerio su 3 mygtukais 
>>>>> galima daryt viska ta pati + persijungt is CD i radija/arba 
>>>>> atvirksciai, paleist ta pati gabala ant CD, paleist visa CD is naujo, 
>>>>> ir pan.
>>>>>
>>>>> Vairo ir sedyniu valdymas. Ikisus rakta sedynes neprisitraukia i 
>>>>> prieki, o istraukus nepasitraukia atgal ir vairas nepasikelia kad butu 
>>>>> patogiau islipt. Net kibiras Lexus turi tokia funkcija, nekalbant apie 
>>>>> Daimleri. O VW sugalvojo, kad nereikia.
>>>>>
>>>>> Langu skyscio uzpylimas. As jokio piltuvelio neturiu, ir skysti pilu 
>>>>> tiesiai is bakelio. Tai jei bakelis buna pilnas, tai turbut trecadalis 
>>>>> jo islaistoma kol atitaikoma kaip ipilt (nes blogas priejimas). Ant 
>>>>> Daimlerio tokia beda isspresta labai paprasta - atidarius uzpylimo 
>>>>> dangteli, i virsu isvaziuoja kokiu 30cm ilgio vamzdelis i kuri iskart 
>>>>> gali pilt be jokiu problemu.
>>>>>
>>>>>
>>>>> ... ir dar kruva debiliskumu. Aisku, galima sakyt, kad cia jau 
>>>>> issipisineju, bet kai 99 metu angliska masina turi tai, ko neturi 
>>>>> gerokai naujesnis ir tariamai auksciausio lygio vokieciu kurinys, tai 
>>>>> ka as zinau...
>>>>>
>>>>>
>>>>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message 
>>>>> news:hpul8a$kk4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> priespaskutiniam Autocare buvo straipsnis apie fajetonus...ten 
>>>>>> surasyta kas ir kaip...
>>>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:hpuh10$cs2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Wv Phaeton, W10. Kas su sitais blogai is technines puses?
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> ====================================
>>>>>>> cust.software@gmail.com
>>>>>>> Programavimo darbai:
>>>>>>>  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
>>>>>>>  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
>>>>>>>  OS; PC, embedded platformos).
>>>>>>> Elektronines aparaturos kurimo darbai,
>>>>>>> CPLD, FPGA programavimas.
>>>>>>> P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)
>>>>>>> ====================================
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>